Een CRM (Customer Relation Management) is een systeem waarmee alle relaties en contacten van een bedrijf kunnen worden beheerd. Een CRM stelt het bedrijf daarmee in staat analyses te maken op basis van klantgegevens en daarmee de zakelijke relatie met klanten te verbeteren.

Webbased

Ons internetbureau heeft voor diverse opdrachtgevers webbased CRM-systemen ontwikkeld die aansluiten bij hun wensen en behoeften. Doordat deze systemen ontwikkeld zijn met webtechnieken en daardoor via het internet te benaderen zijn, kan men op elke locatie met een computer, smartphone of tablet toegang krijgen tot belangrijke klantgegevens. Deze webtechnieken zorgen tevens voor veel vrijheid bij het opzetten en inrichten ervan.

Big data

Met onze CRM systemen kunnen diverse analyses worden gemaakt op basis van meerdere informatiebronnen van de organisatie. Zo kunnen we realtime bestelhistorie uitlezen uit webshops en klantprofielen verrijken met data van andere systemen. De verzameling van data is zeer krachtig en geeft een interessante analyse van klantgedrag.

Koppelingen met systemen

Doordat we CRM-systemen ontwikkelen met behulp van webtechnieken, zijn de mogelijkheden van het koppelen van andere systemen oneindig. Voorwaarde hiervoor is wel dat de betreffende systemen ook data kunnen uitwisselen middels webtechnieken.